Monday, November 29, 2010

Sedap ker??

Kadang2 kan, boring jugak malan kat luar. Bkn tak sedap tp tak tahu nak makan apa dah...
Akhirnya saya mengeluarkan cili, bawang dan sotong yg telah disimpan lebih dari seminggu tapi masih segar gitu. Sotong ni kalau simpan lama2, mmg kurang enak, ada bau gitu. Setelah menngunakan produk yg disyorkan oleh 'kawan baik' saya, tak perlu takut dah bahan basah tu tak elok. Sekali lagi penjimatan yg tak terkira. Baik utk kesihatan dan jimat jimat jimat... (ikut stail johan raja lawak). Hasilnyaaa.....


sambal sotong

Kalau mau cube ini masakan, ctc lah saya. Hidup biar sedap....

2 comments:

Mamaicha said...

sambal tu esok kalau makan dengan nasi lemak pun sodappp :). sekarang takpa makan sbb dah ada LACTO LITE....ringannnnnn hahahahaha

Linda Ariff said...

kena ngan ns lemak mamaicha, lg sodap....
mesti mau cuba itu lacto lite...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails